Adi mühərrik yağını yoxlayan zaman mühərrikə zərər vurmaq olar. Avtosfer.az sayt.az-a istinadən bildirir ki, bu hərəkəti edən zaman buraxdığımız kobud səhvlər mühərrikə ciddi ziyan vurur. Bu gün oxuculara bu barədə məlumat veracağik.
Düzgün olmayan yer seçimi
Əgər siz həqiqətən də mühərrikdəki yağın vəziyyətini yoxlamaq istəyirsinizsə, seçin uyğun yer üçün bu iş. Bunun üçün hamar yerdə maşını saxlayın. Dikdə və çuxur olan yerdə saxlamayın. Maşın düz dayanmalıdır, əks halda nəticə düzgün sayılmayacaq.
Soyuq mühərrik
Bir çox hallarda bəzi sürücülər mühərrikdə yağı səhər, soyuq mühərrikdə yoxlayırlar. Bu isə kobud səhvdir. Əslində maşının mühərriki "qızmalıdır" və bundan sonra mühərriki yoxlamaq olar. Təbii ki, istisna hallar da var. Əgər yağı yoxlayan şupda xüsusi "isti" (isti) və "soyuq" (soyuq)
Gözləyin
Digər geniş yayılan səhvlərdən biri də mühərrik söndürən kimi yağı yoxlamaqdır. Bu da kobud səhvdir. Bu prosedurda mühərrik söndürəndən sonra 10-15 dəlik etmək lazımdır. Çünki yağ karterə axıb qurtarmalıdır. Bu zaman real nəticə əldə etmək olar.
Birinci dəfədən
Şupu ilk dəfə çıxarıldıqdan sonra onu əski və ya salfetlə silərək yenidən mühərrikə salmaq lazımdır. Bir neçə saniyə gözlədikdən sonra şupu yenidən çıxarmaq lazımdır.
Hara baxmaq lazımdır?
Bir çox sürücü elə bilir ki, maksimum nöqtəyə baxın işi bitmiş hesab etmək olar. Aslında ideal göstərici minimum səviyyədə olan maksimum göstəricilərdir.